Frusna fossingar

Just nu får jag gå runt med tofflor, för jag har inga vanliga skor kvar. Så jag är på jakt efter ett par höst skor.

Jag har bestämt mig för att jag vill ha ett par fodrade Ed Hardy, och när jag hade bestämt mig för dessa så fanns dom såklart inte i min storlek.



1149 kr hos Brandos.se

Jag har försökt hitta dom på andra sidor också, men jag hittar dom inte i min storlek någonstans :S Någon som har något tips om vart jag kan hitta dom i storlek 39?

Igår när Janne satt och läste reklamen från Ica Maxi så hade dom en liknande modell där, så han flina och sa att jag kunde köpa dom istället. Nä tack, skulle inte tro att jag går och köper nå skit skor från Ica Maxi, som dessutom var barnskor!


Jag har dock beställt ett par vinterskor. I vintras när vi var i svärisarnas stuga så höll jag på att frysa ihjäl om fötterna varje gång, så nu beställde jag ett par riktigt rejäla skor för jag vill inte frysa nå mer.


899 kr från Brandos.se

Dom ligger på Ica och väntar på mig, så jag ska väl hämta ut dom idag. Jag hoppas dom passar, så vi kan åka skoter och sånt utan att fötterna blir isbitar. Dom är ju verkligen fula, men förhoppningsvis varma! :)

Hade ju mina Uggs förra vintern, men dom är verkligen helt värdelösa som vinterskor ju. I början är dom jätte varma, men efter ett tag börjar man frysa. Och så är dom jätte hala om man går med dom på snö. Höll på att ramla flera ggr förra vintern. Och jag har då ingen lust att riskera att ramla i vinter med en stor bebis mage. Nää, Uggsen var nog mitt sämst köp någonsin.


Såg ni idol igår? Janne ville se fotboll, och eftersom jag är så himla snäll så lät jag honom se det och så for jag till pappa och såg idol istället. Kul iaf att idol är igång igen :)

Var väldigt trött imorse, och spy fick jag. Trodde att illamåendet gått över, men tydligen inte.

Nåja, nu ska jag surra lite med David.


Ciaaao!


 PUBLICERAT »  2010-09-08 @ 08:26:44 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-08 @ 14:57:33
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Ville Niskanen

Sv: hehe vad gulligt!! :) Jag fick lite flashbacks när jag tittade på det hehe..



Hoppas allt är väl med dig! :)



Ha en fin måndag!

2010-09-09 @ 10:19:13
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0