100927

Förkylningen är ett faktum. Halsen värker och näsan rinner. Jag förstod att jag skulle bli sjuk när jag fick cykla i spöregn och sen jobba i blöta och kalla kläder. Att vara sjuk nu kan leda till missfall, och skulle det bli så skulle jag dräpa min far!

När jag cyklade till jobbet imorse trodde jag att jag skulle frysa ihjäl. Var -0.8 grader och frost överallt. Funderade på att ta dunjackan, men det kändes lite tidigt så jag tog dubbla jackor och halsduk istället.

Imorse ringde jag och bokade ultraljud. Fick tid den 28/10, så då får vi förhoppningsvis veta om vi väntar en Vinnie eller en Meja.

Den 29/10 åker vi till Piteå och ska bo på Stadshotellet där hela helgen. Ska bli riktigt skönt! Shoppa, mysa, äta god mat osv. Skulle ha ett rum med bubbelbadkar, men dom var just nu bokade så jag hoppas det hinner bli någon avbokning. Annars får vi ett vanligt dubbelrum.

Egentligen hade vi ju tänkt fara och se idol och bo på hotell i Luleå, men att betala 1200 kr och inte ens få en numrerad plats i arenan kändes inte så givande eftersom man då måste komma dit jätte tidigt för att få en bra plats. Dessutom vet jag ju inte om jag klarar av att sitta då, eftersom foglossningen verkar bli värre. Hade riktigt ont i helgen. Haltade fram ibland, och kunde knappt ta mig upp från sängen.

Nåja, nu ska jag fortsätta dricka blåbärssoppa och äta halstabletter.


Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-09-27 @ 09:42:56 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0