100907

God morgon!

Både jag och Janne har sovit jätte dåligt inatt, även fast jag var sjukt trött igårkväll. Hade så ont i huvudet så det kändes som att jag skulle både spy och svimma. Så idag är jag trött. Fast det är ju iof inget ovanligt.

Igår var vi alla till farmor. Kanske för sista gången. Får se vem som är starkast, hon eller lunginflammationen.

Skulle vilja åka till Haparanda någon dag. Behöver lite grejer från IKEA, och så skulle jag vilja gå på Barnens Hus och kika på vagnar och sånt.

Hmm, insåg precis att vi ska på ultraljud nästa månad. Hoppas veckorna går fort!

Nä, jag har ingen lust att blogga idag faktiskt, så jag avslutar här.


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-09-07 @ 08:56:12 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0