101014

Hej!

Blev väldigt förvånad imorse när jag klev upp och såg att det hade kommit massa snö så jag utbrast "men va faan" så Janne som låg kvar i sängen vart helt förskräck och fråga "vad är det?!" Haha

Ville inte ta vinterkängorna till jobbet, så jag tog uggsen istället. Det fick jag ångra, för jag vart sjöblöt om fötterna. Totalt värdelösa skor. Så kängorna fick åka på när jag skulle tillbaka efter lunchen. Tur iaf att jag har inneskor här :)

Gick ganska tungt att cykla, och dom på jobbet fråga hur fasen jag ens våga cykla. Men jag måste cykla för jag kan inte gå så långt eftersom jag då känner av foglossningen rejält. Hoppas verkligen att jag får mig en bil snart! Hade ju kunnat köpa en själv, men varje gång jag hittat någon bil och ringt till pappa och bett han komma med och kolla på den så har han sagt att han ska köpa en nyare bil åt mig. För ett tag sen hittade han en Ford Mondeo -05 i Uppsala som han tyckte var fin, men den hann bli såld. Så jag hoppas han hittar nån annan snart för detta är inte kul!

Jobbar till kl 17 idag och det känns ganska jobbigt. Men jag fick ju sluta 3 timmar tidigare igår så jag får väl vara glad för det iaf ;P

Nåja, nu ska jag fortsätta dricka mitt citronvatten och snacka lite skit med Agneta.

 

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-10-14 @ 14:06:35 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0