101123

23 november idag = 4 månader kvar till bebis BF.

Jag har förbjudit bebisen att komma ut senare, för jag vill kunna fara på min systers bröllop den 2/4. Synd egentligen att dom gifter sig då, för det hade ju varit lite skoj om bebisen kom på min födelsedag den 3/4. Men nu kommer jag alltså måsta tvinga ut lillen innan dess ;)


Jag bara "råkades" klicka hem 2 klänningar till bebisen på tradera ;P Skulle det nu vara en pojke så får jag väl sälja dom vidare :) Hade egentligen inte tänkt köpa nå "flickiga" kläder, men kunde inte hålla mig för dom är ju så grymt söta! Men nu behöver vi iaf absolut inte nå mer kläder i storlek 50/56!


Nä, nu ska jag gå och köpa mig en smörgås..


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-11-23 @ 09:09:09 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0