101112

Lustigt datum idag..


Ikväll är det idol, och dom befinner sig i Luleå. När vi var i Piteå fick jag ett mail om att jag hade vunnit 2 biljetter till idol i en tävling som nsd hade. Dock så var biljetterna till genrepet som var igår. Trist att det inte var till ikväll. Ides ju inte fara igår. Och vi hade inte ens tagit oss dit utan bil så.

Om 5 min ska Jannes kusin som kan mycket om bilar fara och kolla på bilen som vi funderar på att köpa. Hoppas den är duglig, för då åker vi till Luleå i helgen och köper den.

Idag bjuder facket på lunch från Vikingen. Får väl se om det är nå gott, men jag tror dom sa att det är kycklingsallad.

Nåja, nu ska jag kika vidare.


Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-11-12 @ 11:56:38 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0