100519

Gokväll!

Idag har vi varit till stugan och fikat, och hundarna badade. Sedan köpte vi med oss varsin sallad från Waressi som vi åt till middag. Efter det så cyklade Janne till innebandyträningen i Påläng, och jag for till Lisa och hälsade på och gav henne en blomma i inflyttningspresent :) Hon hade fått en riktig kula nu. Jag längtar till henne bebis kommer ut så jag får snosa lite ;P Måntro hur bebissjuk jag kommer bli då ;) Haha

När jag for därifrån åkte jag förbi ICA och handlade lite, och har nu bakat en after eight kladdkaka som jag ska bjuda älsklingen på när han kommer hem och har varit så duktig och cyklat 3 mil i den här värmen :)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-05-19 @ 20:48:50 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0