Önskelista

Som ni kanske vet så fyller jag 24 år den 3 april. Folk frågar hela tiden vad jag önskar, men just då när dom frågar så kommer jag inte på något jag önskar mig :P Så därför tänkte jag lägga in en önskelista här :)


Mörkrosa blomma att ha i håret på bröllopet. Färgen passar perfekt till min klänning ;) 39,50 kr på HM




GIRLS WITH ATTITUDE - EYEIMPACT FALSE EYELASHES. Lösfransar från Nelly. Kostar 59 kr.




Skorna från Nelly som jag skrev om igår.



Glassmaskin. Finns i flera olika modeller och märken. Finns t.ex. på Elgiganten. Kostar runt 500 kr.



Våffeljärn. Även dom finns ju i massa olika märken osv. Ett enkelt kostar ca 300 kr.


En köksmaskin så man kan göra t.ex. bröddegar.


Ed Hardy HR Glitter. 1299 kr på Brandos.se



Jag vet att dom flesta grejer är sånt som ingen annan än typ pappa har råd att köpa mig, men nu vet ni iaf vad jag önskar mig ;P

 PUBLICERAT »  2010-03-12 @ 20:36:12 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0