100310

Hejsan!

Tänkte slänga in ett litet inlägg medans jag väntar på att min älskling ska komma hem!

Janne är på innebandyträning och jag har trååååkigt. Har sett programmen jag skulle se, jag har läst bloggar, kollat blocket, kollat kläder osv. Så nu vette fasen vad jag ska göra.

Idag har vi iaf varit på en promenad till pappa. Skulle hämta mina ballerina skor, för jag ska ha dom på bröllopet. Går ju inte att ha high heels i sanden, och dom gifter ju sig på en strand.

Förresten så är det onsdag idag, och det innebär att det är 5 veckor kvar nu tills vi åker. Drömde för någon natt sedan att jag vaknade upp dagen vi skulle åka och hade inte packat eller nått. Och jag hade inte köpt solkräm ens. Var helt panikslagen haha. Resfeber?! ;P

Sen har vi haft besök av Johanna, Niklas, Theodor och Dexter. Alltid lika trevligt :)

Nä, nu ska jag gå ut med Ronja en sväng.



Ciaaao!


 PUBLICERAT »  2010-03-10 @ 20:23:11 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0