Glada nyheter

Jag har fått jobb! På onsdag börjar jag jobba i receptionen/växeln på Kommunen, och ska vara där i 6 månader. Skönt att börja tjäna pengar igen, men tungt ändå att börja jobba heltid direkt efter 9 månaders "ledighet" :P

Och även Janne har fått jobb! Kan det bli bättre? ;) Han måste dock ha praktik/utbildning först i nån vecka så han hinner lära sig kassan och sånt. Känns som att vi har väldigt mycket flyt nu! :)

När vi var på väg hem från hans intervju så säger han "ska vi gå på Vikingen och fira?". Trodde först att han skoja, men det slutade iaf med att vi gick på Kina och åt en 3-rätters middag för över 500 kr haha. Men det var otroligt gott! :)

Nu ska jag pussa på min underbaring!

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-06-03 @ 19:58:58 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0