100613

Hallå i stugorna!

I fredags var det som sagt studenten. Vi åkte till Påläng där vi åt taco-buffé och tårta. Var en hel del folk där :) Dock så fick jag en jäääävla massa myggbett när vi satt ute. Var sjukt mycket mygg :S Så jag håller på att klia sönder mina ben och fötter. Irriterande!

Igår var jag barnvakt åt T & D, och Janne var på lagfest. Trodde han skulle bli askalas, men han kom hem 22.30 och var nästintill nykter :P Jag kom hem kl 3 inatt, och somnade väl strax innan 4. Var väl typ 2 år sen sist man var vaken så länge :P Haha. Vaknade 12.20, och då låg Janne fortfarande och snarkade.

Vi har iaf varit och kollat efter en cykel åt Janne, men hittade ingen vettig till bra pris. Så vi får fara till Luleå någon helg och köpa en istället. Sen har vi lagat chili con carne, och det var mycket gott!

Nu har Janne farit på fotbollsträning, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hade behövt plugga lite naturkunskap, men känner mig inte alls sugen på de :P

Nästa helg är det Kalix Dagarna, men vi ska då inte ut. Vi var ju där förra året. Vi han väl vara där inne i kanske en timme, och sen ville Janne hem :P Hade ju kunnat göra nå annat kul för dom 500 kronorna :P Men det är väl nån marknad som vi säkert går och kikar på iaf :)

Nå nu ska jag gå och diska!




Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-06-13 @ 18:16:19 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0