Stal en lista av sis

Vad heter han? Tommy Janne Vinsa

Vad har han för favoritfärg? Blå

Vad har han för ögonfärg? Han säger blåa, jag säger gröna haha. Och ungefär halva ena ögat är brunt.

Klädstil? Det är olika. Jeans och någon fin tröja eller mjukisar och huvtröja.

Har han färgat håret någon gång?
Jag tror han blekt håret när han var yngre.

Har han klippt sig någon gång? Klart. Senast var när jag råkade klanta mig så vi var tvungna att raka bort allt haha.

Har han piercat sig?
Nej han tycker piercingar är fult, iaf på tjejer.

Dricker han?
Ytterst sällan nu för tiden. Och om han dricker så är det bara en öl eller två.

Röker han? Nej, han tycker att folk som röker är äckliga.

Vad heter gatan han bor på?
Centrumvägen.

Vad har han för mobil?
 Sony Ericsson K850i.
 
Vad vill han bli när han blir stor? Fotbollsproffs ;P

Vad har han för färg i sitt rum?
 Jag räknar datarummet som hans rum, där är det ljusa tapeter.

Har han någon/några systrar?
1 "hel" och 1 "halv"

Har han någon/några bröder?
1 "hel" och 1 "halv"

Vad är hans favoritmat? Italiensk gryta

Vilken mat hatar han? Lasagne

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon?
 Köpa en bil, ett hus och skämma bort mig ;)
 
Vad heter hans pappa och mamma? Tommy och Tanja
 
Har han bråkat med någon någon gång? Jodå. Han är ju från Ökx, dom är ju riktiga bråkstakar ;) Haha

Vad brukar han göra på helgerna?
Samma som alla andra dagar i veckan :P

Vad har han för musiksmak? Väldigt blandat

Hur blev ni tillsammans? Det började med att han skrev till mig på Lunarstorm (HAHA!), sedan började vi prata på msn, och sedan i telefon..Och på den vägen är det..

Hur gamla var ni då?
 Jag 23 och han 24

Vilken klass gick ni i? Gått ut skolan

Hur upptäckte du honom? Visste sen tidigare att han var Jeppes bror

Vad påminner dig om honom?
Sagan om ringen haha. Och fotboll, för han är en riktig fotbollsnörd som kan namnet på typ alla fotbollsspelare i hela världen :P
 
Vad var det första han sa till dig? Det var väl "Hej" antar jag :P

Vad var det första du sa till honom?
Det var väl samma där

Vad brukar ni oftast skicka sms om?
Eftersom vi är med varann typ 24/7 så skickar vi sällan sms till varann nu för tiden. Det är väl typ om vi är arga på varann och inte vill prata haha

Är han beroende av någon/något?
Jag tror han är beroende av mig ;)

Vad kallar du honom? Älskling, Baby eller Jan-E

Vad kallar han dig? Älskling, Gumman, Snygging, Baby eller Elina

Varför kallar du honom det? Han är min älskling

Varför kallar han dig det?
Det får ni fråga honom

Idrottar han? Fotboll på sommaren och innebandy på vintern
 
Vad har ni gemensamt? Det är väl en del

Har han bdb? Nej, enda sidan han är medlem på är nog FB

Hårfärg?
Brun

Vad har han för sysselsättning?
Just nu tar Ronja och xbox:et upp det mesta av hans tid

När fyller han år? 2 december

Om du skulle ge honom en present då han fyller år, vilken blomma skulle de vara?
Rosor

Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle det vara?
Världens bästa kille

Vilket år är han född?
1984

Gillar du honom?
Jag älskar honom

 PUBLICERAT »  2010-01-08 @ 14:53:30 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0