100128

Jisses, snart är januari slut!

Jag har iaf varit ledig idag. Eller ja, man är ju aldrig ledig när man har Ronja och Zelda i huset som härjar med varann. Ronja vaknar senast kl 9 om hon inte blir väckt, så det är slut på långa sovmornar nu för tiden.

Har väl inte gjort allt för mycket idag. Johanna har varit här och fikat. Vart så sugen på blåbärspaj igår så jag var tvungen att baka det, och så gjorde jag vaniljsås till såklart. Mumsigt!

Snart kommer svärföräldrarna hit. Janne ska klippa Stefan med deras sån där klippmaskin. Och sedan ska jag klippa Janne. Han sa tidigare "jag tror jag ska klippa mig sådär kort som du gjorde på mig i somras". Jaha? När jag råkade göra så vi fick raka av allt hår så vart han grinig för att det vart så kort, men nu vill han ändå ha så igen..? :P Nåja, han var ju het i den frisyren också så ;P

Och igårkväll sa han att han ska beställa nå pulver så han går upp i vikt för att han är så smal. Tänk om man skulle ha såna problem :P Haha

Igår såg vi en jätte bra film. Taken hette den tror jag. Och i förrgår såg vi Law Abiding Citizen, och den var också jätte bra! Så nu har vi äntligen börjat hitta bra filmer. Annars brukar vi mest se skit dåliga filmer :P

Imorgon är vi båda lediga. Skönt skönt :) Vet dock inte vad vi ska göra i helgen, men något kommer vi väl på :)

Nä nu tror jag minsann att T & S kommer, så jag ska gå nu...

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-01-28 @ 17:59:27 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0