100221

Tjohej!

Igår kväll hade vi lite tråkigt, så vi åkte med Jonte till Påläng. Dock var vi nog bara där i ca 30 min, sen åkte vi hem igen :P

Sen rinde Jeppe och frågade om vi kunde vara hundvakt åt Nelly. Jannes moster hade ju Ronjas syster ett tag, men sen sålde hon den till Laxen för hon blev allergisk. Och nu har Laxen döpt om henne till Nelly.

Så Ronja har fått busa med sin syster. Nelly sov här, och Laxen hämtade henne vid halv 11 idag. Nelly har dock vandrat runt här i sovrummet och velat komma upp i sängen. Så Janne har sovit jätte dåligt inatt. Så det var första och sista gången vi har hundvakt åt henne :P

För en stund sen har vi ätit spagetti och köttfärssås till lunch, och nu väntar jag på att maten ska smälta så jag kan fara och träna.

Jag och Janne försökte ta en gemensam bild på oss igår. Det gick inte så bra haha. Antingen så blundade Janne eller så såg jag jätte konstig ut :P

 

Nä nu ska jag surfa vidare :)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-02-21 @ 12:42:55 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0