100220

Hejsan!

I torsdags kom Jonte hit en sväng. Sedan åkte vi med honom till ICA för att handla och hämta ut paket. Vi storhandlade massa gott. Så nu har vi t.ex. två överfyllda fruktskålar med färsk ananas, plommon, bananer, kiwi och blodapelsiner. MUMS! :)

I paketet fanns 2 tröjor åt mig, och en skjorta åt min älskling.





När vi åkte runt där med Jonte så skämdes jag helt seriöst. För han körde ju bmw'n som är tonad, har sportsystem så bilen låter värsta högt, och "dunka dunka". Förut tyckte man det var lite små coolt på något sätt att åka runt och "glida" i såna där fjortisbilar. Men nu tycker jag bara det var jätte töntigt och pinsamt! Haha

Sen på torsdag kväll var jag först på vattenaerobic i 45 min, och sedan motionssim i 45 min. Och sedan blev det att plugga lite också.

Just ja. Igår kollade jag på studera.nu om dom hade lagt ut alla socionomutbildningar som startar till hösten. Och då ser jag att dom har ändrat så att man måste ha betyg i Matte B för att ta sig in på socionom inför hösten 2010! FAAN säger jag bara! Jag hatar matte! Jag försökte läsa Matte B på gymnasiet, men gav upp efter ett tag. Så nu måste jag läsa Matte B, och jag har bara 2 veckor på mig. För kursen är på distans, under 10 dagar. Hur ska detta gå?!

Igår kom Stefan och hämtade oss och vi åkte till Påläng. Där slumrade jag till på soffan, och skönt var det :P

Sedan bjöds det på middag. Vi fick lövbiff och pommes. Gott var det. Sedan blev det nybakta bullar till efterrätt :)

Och efter det blev det pengapoker. Sedan var vi trötta som tusan, och Jonte skjutsade hem oss. Egentligen hade vi tänkt sova där, men det är ju skönast att sova hemma :)

Nu har jag suttit och beställt massa klänningar. Jag behöver en klänning till bröllopet. Men jag kunde inte välja vilken jag skulle ta, så jag beställde 11 st haha, + 2 st bh'ar. Gick på ca 3400 kr :O

På nå tag ska vi laga mat. Blir lövbiffrullader fyllda med vitlöksost, bulgur, sås och vitlöksbröd. Blir nog gott som tusan :)

Nu ska jag iaf gå och höra med Janne vad vi ska hitta på ikväll.

Slänger in någon bild också :)



Ronja lyckas alltid hitta sköna sovställningar ;P



Dagen efter vi hade hämtat Ronja. Här är hon nybadad :)







Janne flummar på nyårsafton :P (Visst ser han ut som en skyltdocka på sista bilden? Haha)



Trött på julaftonskvällen



Janne dummar sig som vanligt. Han måste alltid flumma på typ 10 bilder innan man kan ta en normal :P



Blev en ganska normal bild tillslut iaf :)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-02-20 @ 15:45:15 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 18:12:53
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0