100208

Gokväll!

Har just anmält mig till högskoleprovet den 10 april. Nu är det tredje och sista gången jag gör det. Förhoppningsvis är jag utvilad den här gången. Sist jag gjorde det så hade jag ju inte sovit något natten innan.

Har varit på stan idag. Skulle hämta ut kortison salvan som läkaren skulle skicka recept på, men det hade han tydligen inte gjort. Hmm!

Var även in på Buketten en sväng och kikade lite. Skulle vilja ha nya blommor till sovrummet. Men det måste nästan vara plastblommor, annars fryser dom ihjäl eftersom vi har öppet fönstret där inne ganska ofta på nätterna.

Sen var jag på banken och satte in pengarna jag fick för datorn. Och sen så har vi ätit pizza. Vi har varit sugna på det sen i lördags, och idag fick vi äntligen våran efterlängtade pizza ;) Haha. Vi var ju tvungna att passa på, eftersom vi börjar "vårat nya liv" imorgon haha. Jag ska köpa ett gymkort och börja träna igen, och så ska vi dra ner på godsaker och kolhydrater. Jag trodde att Janne skulle fortsätta äta som vanligt, men tydligen ska han också börja äta nyttigare :P Han behöver ju verkligen inte det, för han är så smal. Men han gör ju som han vill :)

Hittade en klänning jag skulle vilja ha på bröllopet, och när jag klickar på "beställ" så står det att leveransen sker 10 juni. WTF, då har ju vigseln varit för 2 månader sen! Så typiskt.

Nåja, nu ska jag gå och sätta mig i soffan och vänta på att Familjen Annorlunda ska börja.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-02-08 @ 19:51:15 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0