100207

Idag är det ett år sedan farfar dog. Ett år går fort. Saknar dig farfar ♥

Idag har vi varit på prommis. Vi gick till farmor och hälsade på, och sedan till mamma. När vi gick dit var det jätte varmt och sol (Eller det kändes jätte varmt, men var ju ändå -9 grader). Men när vi gick hem var det jätte kallt.

Blir middagsfix direkt vi kom hem. Blev köttgryta, strips och vitlöksbröd idag. Jätte gott! :)

Sen har jag legat och vilat på Janne i soffan. Tror han sett fotboll. Och nu är han på innebandyträning. Jag avskyr att vara ensam! Hoppas dessa två timmar går fort!

Idag ringde dom från Kalix Finans till Janne. Ni vet det där företaget jag började hos, men sa upp mig efter 3 dagar haha. Han ska dit på fredag. Vem vet, jobbet kanske passar honom bättre :P

Just ja, jag har ju beställt en kamera idag. Det blev en CASIO EXILIM EX-H10.


"Med EXILIM EX-H10 blir hela världen din kreativa ö! Kamerans extremt effektiva litiumjonbatteri möjliggör upp till 1 000 bilder med en enda batteriladdning. Objektivet med en 24 mm-vidvinkel, den 10 x optiska zoomen med mekanisk bildstabilisator, en upplösning på 12,1 megapixel och en rad andra enastående kännetecken skapar fantastiska bilder – och, tack vare den inbyggda funktionen HD-videoinspelning, även fantastiska videoklipp."

  • 1 000 bilder med en batteriladdning
  • 24 mm-vidvinkel
  • 10 x optisk zoom med mekanisk bildstabilisator
  • HD-videoinspelning
  • New Dynamic Photo
  • Verkar vara en bra kamera. Och eftersom den fått utmärkelsen "Best product 2009-2010" kan den ju knappast vara dålig ;P Behöver ju en kamera till resan t.ex.

    Nåja, nog om det.

    Imorgon ska jag gå till banken och sätta in pengarna jag fick för datorn. Sen ska jag fixa lite andra grejer också.

    Mor ska till Kiruna på tidag, och jag hade gärna velat komma med. Men eftersom jag ska till AF på torsdag så blir det ju en del tight. Jag och Janne skulle behöva skaffa oss en bil så vi kan åka dit båda två. Får se om vi skulle köpa Jeppe's 740. Dock var det något som behövde fixas på den, men Janne påstår att han ska göra det, så vi får väl se då :P

    Förresten, var det någon av er som såg Melodifestivalen igår? Vad f-n har hänt med Ola? Ursäkta mig, men usch vad ful han har blivit. Förut tyckte jag han var världens snyggaste människa ungefär, men nu, näääää!!

    Nåja, nu ska jag surfa vidare.

    Ciaaao!
     PUBLICERAT »  2010-02-07 @ 19:17:00 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0