101213

Goddag!

Imorse när jag skulle till jobbet fick jag inte upp garagedörren. Låset hade frusit och det bara snurrade runt när jag försökte öppna. Fick gå och väcka Janne så han fick komma och bryta upp dörren haha. Så jag kom ju några minuter försent, men det gjorde tydligen ingenting :)

På morgonen har vi varit på Folkets Hus och sett på lucia och hennes tärnor, och fikat.

Är faktiskt lite trött idag. Janne går ju en elektronikutbildning, och har varit på praktik i 2 veckor. Då började han kl 7, så jag har fått vakna innan halv 7 i 2 veckor. Men nu när hans praktik är klar så såg jag fram emot sovmorgon till kl 7. Men då vaknade jag istället före kl 5 och kunde inte somna om.

Förresten så kommer han mest troligt bli anställd där han var på praktik, och börjar då i januari. Super bra om han får jobb, men det som är trist är ju att det är skift. Så ena veckan jobbar dom dagtid, och nästa vecka jobbar dom kväll. Så dom veckorna han jobbar kväll kommer jag ju knappt se honom. Och dessutom börjar ju föräldrarutbildningen i januari och jag hade ju velat ha med honom där :S


I lördags var vi till Luleå igen. Fick handlat dom sista julklapparna, och även en del saker åt oss själva.

Vi köpte:

*2 linnen på Gina (har nog minst 15 st nu, men dom är så jäkla sköna!)
*2 halsband
*Ugnsformar
*Diskmedelspump
*Shampo & balsam
*Bodysuit till bebisen som det står "My daddy loves me" på (Janne valde)
*Hängselbyxor till bebisen (Även dessa var Jannes val)
*10 par sockar
*Doftgrejer till badrummet
*Mössa till Janne

Säkert var det nå mer också som jag har hunnit glömma bort..

Vi avslutade iaf dagen med middag på Max, och det satt fint i magen. Dock hade jag förjävlig foglossning efter allt spring i affärer.

Igår kom mor förbi med en bingolott till mig, så när Janne var på träning så spelade jag bingo och åt 2 våfflor med sylt och grädde, och gott var det! :) Synd bara att det inte blev någon vinst..

Egentligen skulle jag jobba till 17 idag, men tydligen får jag gå hem kl 14 istället. Skönt! När Janne slutar ska vi fara och handla, och sen laga kycklingtacos till middag.


Nååja, nu ska jag fara hem och äta lunch.


Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-12-13 @ 11:58:58 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Soppe - Nicole's morsa

Vart jobbar du? :)

2010-12-14 @ 13:12:55
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0