101210

Goddag!

Igårkväll hade vi inget att göra, så vi skruvade ihop spjälsängen. Det borde vi inte ha gjort, för nu när man ser den börjar man ju längta ännu mer efter lillhjärtat! ♥ Har även köpt ett spjälskydd. Janne fick välja, och det blev ett med barbapappa. Könsneutralt och bra :) Har ju dock inte tänkt bädda sängen ännu. Den fungerar just nu som förvaringsplats för massa skrot istället ;P

I förrgår sparkade förresten bebisen så hårt så jag skrek rakt ut för att det gjorde så ont. Och då blev nog lillen rädd för h*n vart lugn efter det. Och ibland när den sparkar så att man känner det utanpå magen så brukar jag ropa på Janne så att han får känna, men varje gång han sätter dit handen så ligger h*n stilla och rör sig inte :P Men en liten spark fick han känna igår iaf.

Idag ska vi till Påläng och äta middag. Älgfilé skulle det bjudas på. Gott!

Sen blir det väl att se idolfinalen. Jag hejar inte på någon av dom, men tror att Jay vinner. Förresten, f*n vad jag skrattade när jag läste på ab att Jay och Minnah är tillsammans. Snacka om att vara varandras motsatser. Var ju väldigt oväntat faktiskt.

Nåja, nu ska jag se ett avsnitt av PH och vänta på att få sluta för dagen.


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-12-10 @ 12:23:20 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Ja alltså jag hade köpt det mesta i storlek 56 och visst kunde/kan hon väl ha det, men första tiden är det lite stort. Så jag var faktiskt och inhandlade lite mer kläder i storlek 50 efter hon hade fötts. Och hon var 50cm lång och vägde 3510gram när hon föddes. Alltså så typ "medel" man kan mer lr mindre :) Så det är lite upp till dig vad du tyckerunkar bäst :) Grattis till graviditeten förövrigt! :)

2010-12-11 @ 21:14:13
URL: http://xplosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0