Erik Grönwall

Helt seriöst, Erik måste ju vara den bästa sångaren som någonsin varit med i idol!! Darin, Ola och Kevin släng er i väggen! Jag är så sjukt imponerad av Eriks röst. Jag ryser verkligen..






Erik kommer lätt vinna. Annars kommer jag aldrig mer kolla på ett enda avsnitt av idol!

Tyckte det var synd att Rabih åkte ut faktiskt. Jag har inte gillat honom tidigare, men jag tyckte han sjöng bra igår. Jag vill ha ut Tove och Mariette nu. Och Calle får gärna åka också. Vill se Erik och Eddie i finalen.

Det var allt jag ville säga idag tror jag :P

Vi skulle ju varit barnvakt åt Dexter idag, men det blev ingen Lycksele resa för J & N, för Theodor har fått ögoninflammation. Så dom kommer hit och äter middag istället :) Blir som sagt biff med bambuskott och champinjoner. Ska bli gott :)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-11-07 @ 13:39:52 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Ja, Erik (L)

2009-11-07 @ 14:07:35
URL: http://sjacovic.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vad trevligt :)

Det ska jag verkligen delta i :)



Erik gjorde verkligen den låten riktigt bra!

2009-11-14 @ 13:47:57
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0