091121

Gokväll..eller ska jag säga gonatt?

Tänkte jag skulle slänga in ett litet inlägg medans baby håller på att se klart en film.

Idag har vi varit en sväng till Jannes moster. Vi satt där och surra i typ 1 ½ timme..Och sen for vi till Jannes päron. Där satt vi också ett bra tag innan vi for hem och lagade tacos.

När vi hade ätit så la vi oss på soffan och mös en stund, och sen åkte vi till J & N där vi såg idol och spelade guitar hero.

Och jag säger då det..fy fan vilket piss väder vi har!! All snö har regnat bort. Och imorrn åker 2 av mina syskon till Thailand. Pratade med min bror igår på msn och jag frågade då om han hade kollat vad det var för väder där borta just nu, och då sa han att det verkar vara skit dåligt väder där nu..Så jag kollade på smhi, och möttes av detta:



Åska och regn?! Fan va less jag hade blivit om jag hade betalat över 12,000 kr och så har man skit väder på semestern :S Vi får hoppas för deras skull att det vänder!

Nåja, nu ska vi gå och byta sängkläder och sedan mysa tills John Blund kommer på besök.

På återseende..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-11-21 @ 01:08:59 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: frida

man ska inte lita på dom dära, läser flera bloggar där dom är där ich inte regnar det. och verkligen inte de svenska sidorna.

2009-11-21 @ 08:24:00
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0