Glömsk

Mitt minne är inte det bästa. Eller det är mitt närminne som verkligen är totalt ur funktion.

Har i 2 dagar nu varit på väg att fara till posten och skicka iväg vinsten till Erika, och Listerine flaskor till dom som ville ha. Men tror ni jag kommer ihåg det? Nej.

Igår beställde jag kläder för 4000 kr. Massa fina sommarkläder..Kanske lägger in bilder sen :)

Sen är jag så sugen på skor också. Men jag behöver verkligen inga fler high heels.

Men dessa från forever21 tycker jag är grymt snygga

Kostar endast ca 270 kr om jag inte minns fel.

Jag brukar inte tycka gladiator inspirerade skor är snygga, men dessa gillade jag


Dom är från Monki och kostar 400 kr.

Monki ska under våran öppna en butik i Luleå. Så om dom har dom skorna där då så kommer jag förmodligen köpa dom ;)

Idag har jag iaf haft en riktigt bra dag på jobbet. Och utvilad har jag varit också. Somnade strax efter 22-tiden igår tror jag.

Eller jag hamnade väl i en pinsam situation. En viss Öberg är ju totalt nerkärad i mig, av nån konstig anledning. Och så fick han höra vart jag jobba, så idag kom han dit. Haha ojoj. Hade klätt upp sig och allt. Inte många av er läsare som vet vem han är, men iaf.

När jag var hem på lunchen idag så fick jag ett brev att jag hade ett rek. paket att hämta ut. Så jag vart ju såklart jätte nyfiken, och super glad. Men det var inget paket, det var beslutet om A's uppehållstillstånd.

Tråkigt väder har det varit idag. Disigt som fasen, men dock bara typ 1 minusgrad. Vill ju att det ska bli sol nu så jag får använda mina nya solbrillor ;) Hehe

Ååh vill åka till Thailand nuuuuu. När jag får mina födelsedagspengar så ska vi boka. Dock har vi bestämt att vi ska bo i Karon istället för Patong. Efter att ha pratat med en del som varit där så fick jag höra att det är sjukt livat i Patong, eftersom alla nattklubbar och restauranger och sånt ligger där. Och jag som har svårt för att somna om det är livat vill inte få min semester förstörd för att jag inte kan sova om nätterna. Så vi valde Karon istället. Det är tydligen bättre stränder där också. Och så är det nära till Kata, som enligt min bror har bäst stränder. Resan till Karon kostar med försäkring ca 13500 kr. Jag längtar :)

Träningen har ju legat på hyllan ett tag nu. Det har varit för mycket med dödsfall och begravningar och förkylning och sånt. Men imorgon ska jag köra igång igen. Får se om man hinner komma i form till tävlingen i april.

Måste börja träna lite till högskoleprovet nu också. Det är ju den 28 mars. Fuck vad nervös jag är. Måste göra lite gamla prov. Hur ska detta gå? Tänk skulle man få 2.0 ;) Hehe. Nej det är ingen chans, är alldeles för dålig på matte. Men kul hade det ju varit, helt klart.


Sugen på att lägga upp en tävling. Måste efterlysa nå sponsring till nå vinster ;P

Men nu ska jag iaf gå och käka en morot och se Semestersvenskar. Ett av mina favvoprogram ;D





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-04 @ 19:54:33 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Emme

Skorna var jätte snygga! :)

Kram

2009-03-05 @ 06:14:56
URL: http://emmestar.se
Postat av: Erika

DEt är lungt tjejen.

2009-03-05 @ 13:30:23
URL: http://budgetshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0