090722

Eftersom "alla andra" har bloggat om jordskalvet så måste väl jag också göra det ;P

Vi skulle ju egentligen åkt till Luleå idag, men när alarmet börja tjuta kl 10 så var vi helt döda. Så vi låg kvar och försökte somna om. Efter ett tag börjar hela huset skaka som fan, och det börja rasa ner grejer på golvet och Jannes mamma skrek hysteriskt. Zelda vart rädd och sprang och gömde sig. Jag måste erkänna att det var rätt läskigt :P

Tydligen så hade skalvet sitt "centrum" i Påläng, så det var väl inte så konstigt att det skakade så mycket som det gjorde.

Efter det piggnade vi till, men låg kvar och mös så det vart ingen Luleå resa.

Efter frukosten åkte jag hem och duschade och fixade en tvätt. Sen åkte jag och Janne till deras stuga och solade en stund. Även svärföräldrarna kom dit. Sen åkte vi med dom till Johanna och Niklas, eftersom dom skulle på Valhall ikväll och behövde någon som körde hem bilen.

Vi stannade hos J & N en stund medans vi väntade på Jonte. Satt ute i solen, och sen när dom andra gick in så gick jag och Theodor och plockade smultron.

När vi kom tillbaka till byn så åt vi middag och spelade geni. Fick som skratta en del åt Jonte ;P

Nu har Janne farit på fotbollsträning. Och när han kommer därifrån så ska vi åka till Luleå och sova där till imorgon. Då slipper man kliva upp så tidigt :P Dock påstår baby att vi ska åka till stan 09.30, och gå och äta frukost på nått café innan affärerna öppnar. Den tiden sover jag nog gott skulle jag tro :P










Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-07-22 @ 19:52:38 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0