090714

Tjosan!

Har varit i Luleå sen i fredags (förutom när jag var i Kalix några timmar i lördags). Nu är jag i Kalix en sväng igen. Har fixat rena kläder och hjälp farmor att handla och så har vi varit till huset så hon fått hämta lite grejer.

Ska snart åka tillbaka till Luleå. Fast jag väntar en stund till. Baby är och spelar fotboll, och det känns inte så givande att sitta ensam i lägenheten. Iof är ju Zelda hemma, men hon är väl inte så mycket till sällskap :P

Vi har väl inte gjort så mycket vettigt under min storstadsvistelse. Igår promenerade vi till Suomi Soffa och kikade på soffor och sängar, och sen en sväng till Dollarstore. Det var varmt som fasen, och baby gick och lyssnade på dansband på mobilen och dansade runt på vägen så jag höll på att skämmas ihjäl ;P Sen när vi kom tillbaka till lägenheten så käkade vi tacos.

Annars så har vi mest myst, spelat kort, sett nån film och gått prommisar med Zelda.

Nåja, nu ska jag börja göra mig iordning och sen åka mot Porsön.


Förresten, har jag sagt att jag har världens snyggaste pojkvän? ;)











Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-07-14 @ 21:57:56 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0