Träningvärk

Ja träningvärken är ett faktum idag. Mina bröstmuskler värker. Nästan så jag vill skrika. Men de är ju inte så konstigt eftersom jag ökat på 10 kg på bänkpressen. Nästa vecka ska jag öka med 5 kg till har jag tänkt.

Hade stora problem med att somna igår. Var jätte trött, men då ringde Janne så jag jyrade med han ett tag, och sen vart jag pigg ;S Så jag svamlade med Jockä ett tag. Sen gjorde jag ett nytt försök att somna. Men klockan var nog halv 5 innan jag lyckades slockna.

Klev upp vid 13-tiden idag. Mamma skrev och fråga om vi skulle gå och fika på Lyktan. Så jag for till Uggle och hämta Diva, sen kom mamma, och vi promenerade ner till stan och fikade. Sen gick vi på coop för mamma skulle handla. Och sen till Uggle och hämta bilen och så vidade hem till lägenheten.

När vi satt och fika så ringde min mobil. Det var nån snubbe från AF. Han börja prata om nått företag, hörde inte riktigt vad han sa, för det var så mycket folk som prata där inne. Men sen sa han "och dom vill träffa dig för en anställningsintervju". Jaha? Var ju tvungen att fråga då vad han sa att det var för företag, och vart det ligger, för jag har aldrig hört talas om det. Men nu vet jag ju vart det ligger iaf. Så chefen där skulle kontakta mig i veckan så skulle jag åka dit. Tycker inte riktigt om att fara på intervju när det inte är ett jobb jag sökt själv. För då vet jag ju inte ens exakt vad det är för tjänst som erbjuds. Nåmen, får väl höra vad han har att säga när jag åker dit.

Måste säga att jag har en himla bra handläggare på AF. Jag behöver aldrig gå dit, bara när jag ska få underskrift på blanketterna till FK. Tycker alla andra får springa där hela tiden. När jag var där förra veckan fråga jag om vi inte ska boka in ett möte för att göra en ny handlingplan, eftersom min blivit gammal nu. Men då säger han "Nej det behövs inte, jag har redan gjort en ny handlingsplan åt dig". Jaha, tack, det var ju gulligt :)

Förresten, synd att du inte klarade provet Jimmy, men du tar det på onsdag! :) Ska baka en tårta åt dig om du klarar det då ;)

Behöver gå till frisören, igen! Är ju bara 2 veckor sen jag var där, men jag måste klippa luggen igen. Den hänger ner över ögonen. Mitt hår har börjat växa som ogräs sen jag böt shampo! Och jag vill ju gärna ha långt hår, så helt klart var det värt 449 kr :) Man får valuta för pengarna.

Nu ska jag äta middag, och när den fått smälta lite i magen ska jag fara och träna.



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-13 @ 17:00:59 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(8)

Kommentarer
Postat av: Björn

hejsan vännen!!

Det hjälper att få ut det!!

Tack för att du läser.....

Planen är nog att jobba någon timma för att sedan skriva här!!!

Själv då??

Kram/b

2009-01-14 @ 01:51:00
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: Jadu det är en mycket bra fråga jag vet faktiskt inte det :$

2009-01-14 @ 03:11:04
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

Men jag sökte på google, det skall tydligen vara en Virtuella Flora , mer än så vet jag inte :)

2009-01-14 @ 03:13:23
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Heeeejsan! Ovanligt o fint namn du hade =)

KRAM

2009-01-14 @ 03:32:28
URL: http://stephanieperttu.blogg.se/
Postat av: Zäta

har också träningsvärk sen jag tränade igår!

2009-01-14 @ 08:57:31
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: emelie

Jätte fin blogg, hur mår du idag då? =)

2009-01-14 @ 13:10:00
URL: http://loneley.blogg.se/
Postat av: Johanna

Prenumererar nu på din blogg :)

2009-01-14 @ 18:50:02
URL: http://johannaal.blogg.se/
Postat av: Beggan

Hej! Läs gäran min blogg. Där säljer jag kläder till ett billigt pris. De flesta plagg är aldrig använda eller bara använt en gång. Ganska bekvämt att det blir hemskickat i brevlådan med ;) Skulle bli tacksam om du kika in i alla fall. Ha en bra dag. / Beggan

2009-01-14 @ 22:06:00
URL: http://billigtochbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0