Kär & galen

Ja inte har jag varit vaken många timmar idag. Mår inte bra. Klev först upp kl 15.30. Fixade lite grejer jag sålt på tradera. Gick sen iväg på Ica och skickade iväg paketen och handlade lite. Sen gick jag hem och lagade mat. Efter det la jag mig på sängen och skulle se solstorm. Men var så trött så jag somna. Vakna av att jag hade galet ont i magen. Fryser som fasen, fast det är jätte varmt i lägenheten och jag har massa kläder på mig.

Har sett klart solstorm nu. Riktigt dålig film. Men jag var tvungen att se den bara för att den är inspelad i Kiruna. Som kul att se filmer när man känner igen platserna :) Dock är det ju lite lustigt att ingen i filmen pratar som dom gör i Kiruna. Låter bara som nån tillgjord norrländska.

Imorrn ska jag på AF och få påskrivet nå papper så jag får lite cash. Kan behövas.

Ibland hamnar jag i nå shoppingberoende perioder. Då jag bara handlar och handlar. Och det farliga är ju att handla på nätet, mot faktura. För då tänker man inte på vad det egentligen kostar, förrän fakturan kommer. Men nu har jag iaf lovat mig själv att inte handla nå kläder eller skor förrän jag fyller år i april. Och då ska jag även rakpermanenta håret.

Just ja, fick mail för nån timme sen att jag vunnit en bloggtävling. Var en Ed Hardy bikinidel hos Jesicca



Jätte fin :)

Misstänker att jag kommer ha svårt att somna inatt när jag sovit så mycket idag. Så jag tror jag ska sätta igång en tvätt nu.


Skulle ju ha tränat idag. Men var inte så sugen att gå till gymmet när det var -20 ute. Men imorrn ska jag iaf träna.


Nej nu blir det tvättstugan..





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-08 @ 00:11:58 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Coola ;-)



Ska vi lägga till varandra över bloglovin?? Ha d så bra!!

2009-01-09 @ 13:34:12
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Idaaa

Fyyfan vad snygga ! Sånna vill jag ha (a)

2009-01-14 @ 17:27:30
URL: http://tyypida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0