Hard work

Fy fan alltså, jag är helt slut!

Kunde inte somna igår. Var omöjligt. Sov kanske 30 min. Klockan ringde 06.30, men jag låg och drog mig till kl 7. Då gick jag upp och gjorde gröt, och fixade mig. Sen åkte jag till jobbet.

Har varit en ganska slö dag. Men kul ändå :) Så galet sköna människor! :)

Har hela dagen gått och tänkt att jag måste hålla mig vaken när jag kommer hem så jag inte missar boxningen. Men när jag satt i bilen på väg hem så bestämde jag mig för att inte fara. Har sån grym huvudvärk, och är så galet trött. Så jag hade förmodligen bara stått och halvsovit där.

När jag kom till stan for jag iaf och handlade lite på ICA. Sen for jag på Intersport och köpte lindor till händerna (till boxningen).

Sen hem och lagade mat, som blev en aning för stark!! Kunde knappt andas ;P Hehe

Nu ska jag gå och duscha. Sen ska jag försöka hålla mig vaken nån timme till. För somnar jag nu så kommer jag vakna om nån timme och vara pigg.

Skriver mer imorgon..

Ciao Bella!

 PUBLICERAT »  2009-01-26 @ 18:29:08 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-26 @ 22:03:33
Postat av: Cristel

hahahaha ;P ganska kul de lät !

2009-01-27 @ 06:50:31
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0