Tidig morgon

Somnade vid 22.45 igår. Skönt var det. Och vaknade 8.30. På en lördag. Vad har hänt med mig? ;P

Och fick just bekräftat att Selin verkligen är död. Så till er som håller på med droger, nu ser ni hur det kan gå. Kroppen lägger av tillslut. Vet inte exakt hur gammal han blev. Några år äldre än mig. Hela livet framför sig. Men det tog slut, helt i onödan.

Man ska vara rädd om livet!

Och det har jag verkligen blivit. Använder alltid bilbälte nu. Kan slarva ibland när jag bara kör i stan. Men alltid annars, om jag ska till jobbet och sånt, så har jag alltid bälte. Jag litar på min egen körförmåga. Men det finns så mycket idioter där ute som kör som tok. Skulle kunna räkna upp en hel del namn. Det kan gå illa om man möter en sån. Tänk bara på olyckan som var på E4:an inte så långt härifrån. Hade den där killen varit lite mer uppmärksam, och inte kört som ett tok, så hade 2 människor sluppit dö.

Och sen finns det ju djur som kan springa upp på vägen. Älgar t.ex. Finns ju en del idioter som säger "men om det kommer en älg på vägen så bromsar jag". Men eller hur? Lycka till. Se bara på Robert. Han körde helt lagligt enligt hastighetsgränsen. Var nog inte ens 70. Han hade bälte på sig. Och ändå sitter han där förlamad. Skulle vilja höra er säga till honom "men jag bromsar om det kommer en älg".

Skulle vilja ringa och prata lite med min baby. Men han sover. Typiskt.

Idag ska jag till Happis igen. Mami ska shoppa, och jag ska med Divis till hundinstruktören på DjurMagazinet. Intressant att höra vad hon har att säga.

Nå nu ska jag gå och äta frukost.

Återkommer nog ikväll.

"Knark, det är det som dödar våra ungar".



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-28 @ 09:18:18 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(4)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Allvarligt Elina, sjukt respektlöst inlägg.

2009-03-01 @ 12:02:35
URL: http://mikabloggar.blogspot.com
Postat av: Ricke

Mikaela, vad är det du tycker är respektlöst? Att hon skriver att knark dödar? Alla människor vet väl att knark dödar. Eller tycker du det är respektlöst att hon skriver att Thomas dog helt i onödan? Eller att hon undrar om folk kommer lära sig nått utav det hära?



Jag ser inget respeklöst med inlägget. Thomme valde själv sitt öde. Misstolka mig inte, jag menar inte att det var rätt att han dog. Jag har hängt med honom massor med gånger. Synd att han inte valde en annan väg än drogerna. RIP Thomas//Ricke

2009-03-01 @ 16:23:31
URL: http://rickenyfiken.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det som är respektlöst är självklart att utnyttja situationen för att "moralpredika". Respektlöst att hänga ut namn och att dra slutsatser utan att överhuvutaget veta vad man snackar om.



Människor har val, ja. Alla har dock inte de förutsättningar som krävs för att göra de valen...



Jag vet att Elina är duktig nog på att skriva och smart nog för att kunna få fram sin poäng angående narkotika utan att vara respektlös...

2009-03-01 @ 18:35:13
URL: http://mikabloggar.blogspot.com
Postat av: Millah

Säger detsamma. Du är verkligen en respektlös människa!

2009-03-01 @ 21:06:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0