Söndag

Tror jag somnade ganska tidigt igår. Minns inte riktigt. Låg och jyrade med Linus tills jag slocknade.

Vaknade först 8.30, men somnade om efter att jag varit upp och druckit vatten. Vaknade sen kl 10, och började se klart The House Bunny. Och somnade sen om kl 12 ;S Dumt gjort. Vaknade vid 14.30. Illa som fasen ju!

Ska vara på jobbet kl 7 imorgon, för vi ska ha personalmöte. Så då måste jag stiga upp en timme tidigare. Kommer vara helt död mina vänner!

Har iaf varit till mami en sväng. Sen var jag på Uggle och skrev en "dikt" som ska vara med i farfars dödsannons.

Känner redan nu att jag kommer bli väldigt osams med min far när vi ska till begravningsbyrån och planera begravningen. Han kan verkligen vara en idiot ibland, tyvärr.

Har även varit hos farmor. Känns tungt på nått sätt att gå dit nu när farfar inte finns mer. Kan inte föreställa mig hur det känns när den man levt med i över 50 år plötsligt försvinner...?

Har varit på gymmet en sväng också. Inte varit där på 3 veckor tror jag. Kändes skönt. Hade mycket energi faktiskt.

Nu ska jag duscha, och sen försöka sova.


Saknar dig redan farfar ♥



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-08 @ 23:10:13 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: | Malin |

Hej :) Jag måste medela att jag dragit dig som vinnare i design-tävlingen som jag hade :)



Maila mig: [email protected], så fort som möjligt.

med bild + text och dina inloggningsuppgifter så fixar jag designen åt dig.

2009-02-09 @ 13:22:41
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0