Sheer Cover

Upptäckte för någon dag sedan att mitt i.d. puder nästan var helt slut. PANIK! Använder ju det varje dag. Har ju en till burk, men den är alldeles för mörk nu på vintern.

Men måste säga att den räckt riktigt länge. Köpte den i augusti, så den har ju räckt ett halvår. Riktigt bra!

Läste för ett tag sedan om Sheer Cover. Det är ett mineral smink, precis som i.d. Men Sheer Cover ska tydligen vara något alldeles extra. Alla kräsna make-up artister i Hollywood använder det.

Så jag var ju bara tvungen att testa! Så nu har jag beställt en burk.




Synd bara att det var så lång leveranstid. 10-14 dagar. Vad ska jag använda under tiden? Hmm

En sak är då säker iaf, jag kommer aldrig mer använda ett puder/foundation som inte är gjort på mineraler. Mineralsmink ger ett mycket snyggare resultat! Man ser inte sminkad ut. Huden ser naturligt fin ut. Det täcker riktigt bra.

Har ju tidigare använt Make Up Store's puder, och tyckte då det var svin bra. Men det går inte ens att jämföra med mineralsmink!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och se om jag hittar någon bra film att se. Sen ska jag sova. Är helt slut i skallen. Och har jäkligt ont i nosen efter alla jäkla nysningar idag. Det var helt galet.




Ciao Bella!

 PUBLICERAT »  2009-02-26 @ 20:12:02 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0