Overkligt

Jag har ännu inte fattat att farfar är död..? Det är väldigt svårt att ta in. Har sagt flera gånger tidigare att det känns som att han kommer leva för evigt.

Idag var iaf dödsannonsen i tidningen. Men dom har glömt skriva "Kalix" i annonsen. Irriterande. Men i övrigt så var den fin.

Boxning igår då. Höll ju typ på att svimma där jag kom in i träningslokalen. Där står grabbarna i bara kallingar och håller på att byta om..Vad hände med omklädningsrummet? Jag ska också börja byta om i träningslokalen ;) Haha..Ska vi se vad dom säger då.

Och ena killen där. Biffig är han. Ser rätt bra ut. Han tränade i bara kallingar och ett linne. Snacka om att man var okoncentrerad hela träningen ;P Sen tränade dom även brottning. 2 halvnakna killar som ligger och "kramas" på golvet haha..

Var inte så mycket konditionsträning igår, vilket var bra. För jag har så satans ont i halsen ;S Och inte har jag nå halstabletter eller nå heller. Så jag får sitta här och hälla i mig massa vatten.

Har inte varit förkyld en enda gång sen jag började träna i slutet av oktober tror jag. Förut var jag förkyld jätte ofta. Så träning är helt klart bra för välmåendet. Känns inte som att jag kommer bli förkyld nu heller. Bara halsont. Och det är väl inte så konstigt kanske. Är ju 20-30 minusgrader ute varje dag, och jag är alltid bar om halsen.

Igårkväll låg jag och såg förra veckans avsnitt av "sveriges värsta bilförare" eller vad det nu heter. Inte sett det tidigare. Fan vad jag fick skratta alltså. Är dom seriösa eller låtsas dom bara? Man börjar ju fasen undra.

Slocknade strax efter 12. Snoozade jävligt länge imorse. Klev upp 07.20. Börjar jobbet kl 8. Men tro det eller ej, jag hann i tid. Dock fick jag käka frukosten och sminka mig på jobbet ;P

Emelie är borta idag, så jag sitter ensam på kontoret. Hoppas att Emma kommer hit senare och underhåller mig iaf.

I helgen kommer Linus till Kalix, så vi ska umgås. Kul kul :) Hans kusin skulle komma till Risön, så Linus ska sova där hos sin mormor. Trevligt :)

Nu ska jag försöka göra lite nytta här ;)

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-18 @ 10:17:30 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0