Melodifestivalen

Vad är det med årets Melodifestival? Dom flesta bidrag är ju riktigt kassa ;/

Bäst ikväll var väl kanske Star Pilots.

Småpojkarna i Next 3 var ju söta, men låten var ju inge vidare direkt. Passar då inte i svenska melodifestivalen iaf.

Nu står Darin och sjunger "se på mig". Ingen höjdare. Hur har man kunnat tycka att han var svin snygg?! ;S Herregud.

Fick frågan om jag ville med på Valhall ikväll, men jag orkar inte. Kommer bara bli att jag sover svin länge imorgon då och så kan man inte somna sen imorgonkväll. Så förhoppningsvis vaknar jag tidigt imorgon med.

Tror jag ska ringa nån studievägledare på måndag och höra lite om betygen. Ska fråga hur jag kan höja mitt jämförelsetal. Om jag ska läsa fler kurser, eller plugga upp betygen i några kurser. Det jävliga är ju att det kostar 500 kr för varje kurs man vill höja betyget i ;S

Nåja, nu ska jag iaf gå och duscha.




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-28 @ 21:19:05 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0