Knasiga drömmar

Natten till igår drömde jag att jag och Gina skulle spela in en film eller serie med Ola Svensson. Och jag var helt överlycklig. Mitt i allt skulle Eminem vara med. Och sen vart han helt plötsligt Markoolio. Så sa jag till han "du är ju inte Marshall, du är ju fan Marko". Sen hände massa knasiga saker.

Natten till idag drömde jag att jag hade flyttat till någon annan stad (tror det var piteå). Skulle gå skola där. Var tänd på nån kille, som påminde om nån Kalixbo. Mitt i allt var vi alla studenter i en stor pool, och vattnet var jätte varmt. Jag visade tuttarna åt killen jag var tänd på, och hamnade sen i bråk med en tjej. Alla var på min sida, så det kändes skönt. Ja sen hände massa konstiga saker som jag inte riktigt kommer ihåg.

Varför drömmer man så mycket underliga drömmar egentligen?

Har ju inte bloggat på ett tag. Har inte haft ork till det.

I fredags kväll låg jag och kikade på bonde söker fru bröllopet. Oj vad jag fick gråta ;) Hehe. Sen ringde Vinsa så jag prata med honom ett bra tag, sen somnade jag. Vaknade vid halv 11 på lördag morgon. Mami skrev och fråga om jag ville komma och äta saltströmming, potatis och klådda. Sååå jäkla gott!

For till mami sen på kvällen igen. Mina bröder jyrade som fasen. Jag skrattade så jag fick magrutor typ ;P Och mamma fick springa in på toan för att hon höll på att kissa på sig av allt skratt hahaha..Ja det var himla kul. Min storebror är helt galet biffig. Han måste träna som fasen. Hans armar är typ som Magnus Samuelsson's ju ;P

Idag har jag varit hos farmor och farfar. Farmor är bättre, men farfar har blivit jätte dålig. Känns hemskt att han kommer lämna oss snart. Och det som känns värst är att farmor kanske inte hinner träffa honom innan.

Tänkte att jag skulle fara och träna ikväll. Men duschade imorse, så jag ids inte börja svetta ner mig igen. Och så vill jag inte riskera att få träningsvärk till imorgon då jag ska på boxningen.

Jobb imorgon igen. Känner mig trött redan. Så det ska nog gå bra att somna i tid så man orkar upp. Har vaknat relativt tidigt utan väckarklocka hela helgen. Man vänjer sig fort att vakna tidigt. Tidigare har jag ju sovit till typ kl 14 varje dag :S

Har varit riktigt fint väder nu i 2 dagar. Strålande sol. Dock var det 12 minusgrader idag. Men det gick bra att vara ute när man hade tagit på sig massa kläder.

Just ja. Igårkväll rensade jag massa gammal post. Och hittade då en katalog med kläder. Tänkte först att jag inte skulle kolla i den, för att jag inte skulle få för mig att köpa något onödigt. Men kunde inte hålla mig. Så jag kikade i katalogen, sen gick jag in på hemsidan. Och beställde dessa 2:
  

Har fått min sista hyresavi nu också. Så i slutet av månaden betalar jag sista hyran på den här lägenheten. Skulle ju egentligen flytta från Kalix. Men eftersom jag fick jobb nu så stannar jag till augusti då skolan börjar. Får se vart jag ska bo. Blir väl mest troligt hos papi. Men om farmor får komma hem så bor jag med henne. Hon har ju stort hus, och kommer ju vara ensam.

Fick även brev från Silja Line för någon dag sen. Dom skrev att dom ville att jag skulle börja jobba hos dom igen. Det var nästan som att dom tog för givet att jag ville komma tillbaka. För dom hade skrivit något i stil med "hör av dig om du inte kan". Jag säger bara no way. Aldrig mer.

Nu ska jag äta en apelsin och fixa lunch till imorgon.

Vilken kille! Snacka om att kunna anpassa rösten.







Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-01 @ 19:30:06 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(3)

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Är bara snabbt inne med en härlig Måndags kram!!



Önskar Dig en underbar vecka!!



Massor av kramar!!!

2009-02-02 @ 10:55:07
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: Cristel

nää jag vet! jag fattar ingenting ;p

2009-02-03 @ 08:18:59
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Cristel

I lycksele ;D du?

2009-02-03 @ 08:22:04
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0