091221

Idag skulle jag egentligen ha åkt till Thailand. Allt var bokat och klart, och vi hade betalat bokningsavgiften på totalt 4500 kr. Men jag avbokade. Tror inte baby hade uppskattat att jag åkte till Thailand med mitt ex :P Men när jag var på promenad i snöovädret tidigare idag så längtade jag fruktansvärt mycket till värmen.

Janne har haft ute sitt gamla xbox på blocket ett tag, och efter ett par dagar gav vi upp hoppet om att det skulle bli sålt. Han satte ut det för 1000 kr, men skrev att det var billigare vid snabb affär. Och han trodde att han kunde få ca 700 kr för det. Sen skrev en kille och ville bara köpa ett av spelen. Och han var helt desperat efter det, eftersom det spelet inte säljs längre. Killen hade även räknat ut att varje spel var värt typ 30 kr, men han kunde ge 200 kr för det spelethan ville ha. Det slutade med att han köpte det spelet för 250 kr.

Och idag kom det en gubbe och köpte resten. När han ringde igår sa han "är 1000 kr ditt sista pris?", och Janne svarade då att han kunde tänka sig att sänka priset, eftersom ett av spelen även var sålt. Så han tänkte säga åt honom att han kunde få det för 800. Men innan gubben kom idag så ringde han och sa "du får 900 kr, blir det bra?". Snacka om att den karln var dålig på att göra affärer :P Så Janne fick 1150 kr för allt, och han trodde han skulle få max 700 om det ens blev sålt :P

Vi har även spelat massa poker idag. Och nu är jag LESS. Mitt humör gick ner i botten efter ett tag. Så vi for och handlade så man fick nå annat att tänka på. Och nu har vi nyss fikat lite.

Skulle behöva ta oss ut på stan och köpa dom sista julklapparna, men det är ju sånt jäääävla väder. Måste ju ha snöat typ 15 cm idag. Nä usch och fy, nu är jag less på snön!

Om 5 min börjar dagens sista pokerturnering, och efter det ska jag ta en lång och varm dusch. Sen blir det nog att bädda ner sig i sängen och se film och mysa.


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-12-21 @ 21:10:53 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0