Snabb uppdatering

Varit i Kiruna hela helgen. Har varit trevligt minsann. Kom hem vid 18-tiden ikväll.

Skulle använda min ögoncremé från Clinique. Det är en pytteliten burk, som kostar nästan 400 kr. Och när jag öppnar den så är typ halva borta. Och jag har knappt använt den.

Får inte ha mitt smink eller nå ifred. Inte lätt att leva med en kleptoman. Men nu är det slut med det. Nu har jag stoppat allt jag är "rädd om" i en väska, som jag kommer bära med mig vart fan jag än går.

Varför ska jag köpa massa dyra produkter som andra sen ska använda upp?

No way säger jag bara.

Har gjort en intresseanmälan på en etta, hoppas dom hör av sig.

Nu ska jag iaf plocka ihop lite i mitt rum, ser förfärligt ut. Hade behövt en till byrå att stoppa alla grejer i.

Nåja, skriver mer imorgon,

Ciaao!

 PUBLICERAT »  2009-04-26 @ 21:46:11 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0