Lång arbetsdag

Igår var jag på jobbet i 13 timmar. Skulle hjälpa Sandra som hade handledarkurs. Trodde jag skulle vara hemma till 20-tiden ungefär. Men klockan var strax efter 21 när jag for härifrån. Snacka om att man var trött när man kom hem. Käkade middag och gick sen och duschade.

Pratade sen med baby tills klockan blev alldeles för mycket. Strax efter 12 stängde jag ögonen iaf. Var riktigt trött imorse. Var tvungen att starta datorn i sängen för att jag skulle piggna till.

Idag är det en vecka tills jag åker till Göteborg. Kan säga att jag längtar riktigt mycket. Är ju typ sommar där nere :)

Löning på fredag. Är ju alltid kul ;) Dock var det väl inte lika kul att jag fick en faktura på 3500 kr för kläder jag köpte förra månaden. Det är ju ungefär en fjärdedel av min lön. Nu är det färdig handlat! Ska inte shoppa något på en månad. Hoppas jag kan hålla det.

Ska ju till Kiruna ti helgen. Ska bli skoj. Dock får man ju inte sova nå länge på morgonen när man är där. Speciellt inte när mamma är med. För då står hon och gapar att man ska kliva upp. Och så tar hon ner ungarna så dom börjar klättra på mig.

Det där med att vakna tidigt är inte riktigt min grej. Hur ska jag palla att skaffa kids? ;P Hoppas dom får en morgonpigg pappa ;) Hehe

Nä nu ska jag sluta jyra och gå en sväng.

Vad tycker ni om dessa förresten? ;P



Jag ♥ Ed Hardy

Dock hade jag velat ha dom i svart.

Nåja, på återseende..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-04-22 @ 10:15:18 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

OOhh! Gillar också Ed Hardy. Dom har snygga kläder, visste faktiskt inte att dom hade sängkläder också. Snyggt iaf. Vart hittar man dom??

2009-04-29 @ 23:27:03
URL: http://siversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0