Ja må jag leva

Ja, idag fyller jag som sagt år. Vaknade imorse av att mamma sjöng "ja må hon leva" genom brevinkastet till lägenheten. Riktigt hemskt lät det ;P

Igår bakade jag hela jäkla kvällen. Tårta, snickerskakor och banankaka. Banankakan var sjukt god, speciellt glasyren ;P Haha

När vi har lunch idag ska vi äta smörgåstårta, lite gott det ska bli ;)

Dock är det inte så kul att jag fått jäkligt ont i halsen. Men jag överlever nog. Ska döda bacillerna med en shot ikväll.

Imorgon är det födelsedags/inflyttningsfest. Riktigt skoj ska det bli. Dock ska vi på IKEA först. Vi har bestämt oss för att köpa skinnstolar till köket, även fast det blir dubbelt så dyrt. Men det kommer bli riktigt snyggt!

Vardagsrummet börjar bli klart. Bara gardiner, en hylla och lite smågrejer som fattas.

Nej nu ska jag gå och se vad grabbarna gör.

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-04-03 @ 09:23:04 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis grattis!

2009-04-03 @ 16:21:25
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0