Huvudvärk som heter duga

Mitt huvud känns som en ballong ungefär. Så är det alltid på måndagar när man varit ledig och kommer tillbaka till jobbet.

På jobbet har det varit rätt lungt. Har flyttat, så nu har jag massa utrymme :) Känns riktigt nice!

Lite underligt att folk man inte pratat med på jätte länge helt plötsligt börjat höra av sig. I torsdags började Thamas skriva. Vart jätte förvånad. Han ville komma och festa ;P Så han bad om mitt nummer och skulle höra av sig på fredagen, och det gjorde han också. Han ringde flera gånger. Men varje gång missade jag samtalet eftersom jag hade på ljudlös och satt och spela wii. Och varje gång jag ringde upp så var det upptaget. Så typiskt.

Och idag ringde Arvid. Hade dock inte tid att svara eftersom jag hade kunder. Och sen glömde jag bort att ringa upp. Och nu orkar jag inte ;P Måntro vad han hade på hjärtat?

Har som inget speciellt att skriva idag. Hade tänkt fara och träna, men min huvudvärk gör att jag snart avlider. Så jag ska gå och tvätta bort sminket och bädda ner mig i sängen. Ska nog se en film innan jag somnar, annars blir det för tidigt. Och då blir det bara att jag sover nån timme och sen vaknar jag mitt i natten. Och så vill jag ju hinna prata med baby innan jag somnar också ♥ ;)

Nåja, skriver mer imorgon..

Ciaao!


 PUBLICERAT »  2009-04-20 @ 19:34:28 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0