Identitet iskall

Igår var det fredag..vid 6 tiden for jag på gymet..tråkigt som fan, noll motivation..efter 50 min gav jag upp..aja, bättre än inget iaf..Drog på Waressi och köpte en sallad..Snackade lite skit med "kompis"..Även Lappjäveln var där haha

Sen hem..såg idol å så..Sen ringde Jimmy och fråga vart fan jag höll hus ;P Hade ju sagt att jag skulle komma dit..Så jag duscha å fixa mig..sen drog jag dit..Milla var askalas ;) hehe..Jag och Elin garva som fan åt Josse när hon prata i telefon..jaaa ni, så kul man kan ha ;P

Vid halv 1 övertala Josse oss att komma på krogen..Var rätt mycket folk..När vi skulle gå till baren så stötte vi ihop med en kille..jag och Josse bara kolla på varann haha.."faaaaan va snygg"

Måste väl ta det från början..I måndags eller tisdags när jag var i Gallerian så stod de en kille där och sålde telefonabonnemang..Och jag tänkte för mig själv att den där killen var fan grymt het..Så har jag tänkt hela veckan att jag skulle blogga om att alla jag kände skulle gå dit och kolla på han ;) hahaha

Nåååja, killen på krogen..han kom fram och börja snacka efter ett tag..så fråga jag vart han kom ifrån, och vad han gjorde i Kalix..Så säger han "jag jobbar som försäljare åt Telenor" Shiiiit, det var ju han från Gallerian! Haha

Han stod där å spände sig..Jimmy viska till mig "tar du hem den där killen så dödar jag dig" hahaha ;)

Resten av kvällen får ni fantisera ihop själva..spårade nog för allihop ;) haha..Och jag tror jag känner nån som har ångest idag ;P (dock inte jag!)

Skulle åkt till Kiruna idag..Men då skrev mamma imorse att det blir ingen resa dit..Så jag sov vidare..Och nyss skriver dom och frågar om jag ska med, att dom åker om en liten stund..Ahh visst, ligger här med gårdagens smink, utan kläder, inte ens ätit frukost..Kanske dom skulle hört av sig lite tidigare? Sååå, jag stannar hemma..

Vet inte riktigt vad som sker ikväll..Jimmy har åkt till Boden :(

VARFÖR måste killar ljuga hela tiden...?

Nej nu blir det frukost..Meen, först en låt..



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-08 @ 15:17:12 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0