Måndag

Känns skönt att julen är över och det är en vanlig vardag nu!

Eftersom jag sov 2 timmar tidigare på kvällen igår så var det omöjligt för mig att somna sen. Så jag satt och jyrade med Jamthing och Jockä på msn, kul kul :)

Klockan var efter 6 innan jag lyckades somna. Var måttligt trött när jag vaknade!

Var iaf till frisören..Och jag är riktigt nöjd! Kul att förnya lite och inte alltid ha samma frisyr..Och fräscht känns det!

Frisören berättade även om en ny metod när man ska rakpermanenta håret..Den verkade skit bra! Hon visade lite före & efter bilder på folk hon gjort det på. Det tar 5 timmar att göra den, och det kostar 2500 kr..Men dock håller den i ca 1½ år..Så nu ska jag börja spara pengar ;)

Sen var jag på banken och satte in lite pengar. Sen vidare på Buketten för att kolla efter en grej som Linnea skulle ha, men hitta inget passande. Sen gick jag på bokhandeln och köpte en julklapp åt Filippa..Dom kommer ju till Kalix imorgon..Och sen gick jag på bolaget och köpte några goda cider..Eller jag hoppas dom är goda iaf, var 2 nya sorter :) Och efter det var jag på apoteket och hämtade ut lite mediciner..

Nu är jag hemma och har just ätit middag..Ska strax åka till sjukhuset och hälsa på f & f..

Som jag skrev i mitt förra inlägg så missa jag ju idolerna i Luleå eftersom jag hade klipptid idag..Kändes inte så hemskt att missa Kevin ändå..Men jag ville ju se Robin! Vem vet, det kanske är första och sista gången han är här uppe? Dom var ju även i Piteå idag..Och Skellefteå igår..Men men, tur att jag slapp se Alice iaf ;P Och som jag skrev igår så var det ju synd att dom inte skulle dit imorgon istället, eftersom jag ska till Luleå imorrn...Suck..

Just ja, igår vid 2 tiden där på natten när jag inte kunde sova så skulle jag gå ut och få lite friskluft..Så jag tog på mig massa kläder och förberedde mig för en prommis..Men när jag kommer ut så är det kolsvart, inte en enda gatulampa tänd ;S Så inte våga jag ju gå då!

Nej nu ska jag åka..



Vilken röst hon har..Synd att hon har knarkat sönder sig själv!

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-29 @ 16:16:54 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vilken dag!! Har hört talas om den där rakpermanenten, ska vara super!!



Kul att du oxå vill vara med, ett mail kommer inom kort dimpa ner hos dig med lite info!



Kramis

2008-12-29 @ 19:42:11
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0