100921

Hejsan!

Min trötthet vill aldrig gå över. Jag gäspar mig igenom dagarna. Och fr.o.m igår så är det "vintertid" på Kommunen, så vi slutar kl 17 istället för 16. Väääldigt jobbigt. Fick dock sluta 13.50 igår, och det var välbehövligt!

Har 11 veckor kvar på min anställning, men chefen säger att jag får fortsätta jobba så länge jag orkar. Frågan är ju dock hur länge jag egentligen kommer orka, för min rygg säger ifrån redan nu. Nåja, vi får väl se.

Nu har det gått 34% av graviditeten, så nu är det "bara" två tredjedelar kvar.

Egentligen vet jag inte varför jag började skriva nu, för jag har inget att komma med :P Men nu slipper ju iaf Janne klaga på att jag inte skrivit något. (Vet inte ens varför han vill läsa, för han vet ju ändå vad jag gör hela dagarna ;P)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-09-21 @ 12:40:55 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0