101103

Hallå i stugorna!

Vi har inget internet hemma för tillfället eftersom Janne kortslutit modemet eller något, så det blir inte så mycket uppdateringar nu.

På bebis-fronten går det framåt. Magen växer och nu kan jag knappt cykla nå mer. Benen tar i magen och trycker väl då bebisen uppåt för jag får så jäääääävla ont i övre delen av magen när jag cyklar.

Ska till barnmorskan på fredag. Hoppas jag får lyssna på lill-hjärtat då :)

Har även börjat komma råmjölk från tissarna nu också. Det kommer på kvällarna och gör så jag blir alldeles kladdig. Väldigt ofräscht.

Var och klippte mig imorse. Var till Emelie som vanligt. Är alltid lika kul att gå dit, och nu för tiden pratar vi bara om bebisar ;P Hennes syster och min släkting ska ha barn om en vecka. Blir lite avis, jag vill också ha bebisen nuuuuu :) Vi köpte värsta söta kläderna till bebben i Piteå. Ska visa bilder sen när vi får ett nytt modem.

Nåja, nu ska jag gå och hämta mig lite vatten..


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-11-03 @ 13:38:56 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0