100528

Tjoosan!


Igår var jag på jobbintervju på hemtjänsten i Råneå. Var inget jobb jag hade sökt. Dom hade erbjudit mamma jobbet, men hon tackade nej för hon vill bara jobba natt, och bad dom ringa till mig istället. När jag hade pratat med henne i typ 2 min ville hon anställa mig.

När jag var påväg därifrån ringde dom först från Djuptjärns dagis och ville att jag skulle komma dit på jobbintervju, så jag har varit dit idag.

Sen ringde dom från Dagcenter och ville ha dit mig på jobbintervju, så dit ska jag på måndag.

Och sen ringde dom från receptionen på Kommunhuset, och även dom ville ha dit mig på intervju, så dit ska jag på tisdag :P

Herregud vad man fick jobberbjudanden helt plötsligt då :P Alla tre jobben i Kalix är i 6 månader, och jobbet i Råneå är bara ca 3 månader, så jag tar ju absolut hellre jobb i Kalix. Får jag välja själv är jag helst på Dagcenter faktiskt.

Nåja, nog pratat om jobb. På nå tag ska vi fara till Påläng och grilla i svärföräldrarnas stuga. Janne var sugen på kyckling, så det har vi nu marinerat.

Imorgon ska vi fara till huset och fixa klart rabatten och plantera blomlökar. Och sen på kvällen ska jag på bio med Johanna och se SATC 2.


Någon mer än jag som hoppas att denna vinner ESC?





Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-05-28 @ 15:43:14 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: sis

Hoppas vet jag inte, men jag tror att denna eller Tyskland vinner

2010-05-28 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0