Hallelujah

Känner mig på riktigt bra blogg- och musikhumör idag ;P Är faktiskt sällan jag lyssnar på musik.

Har varit hos farmor nu. Så kul det är att se henne glad. Hon trivs verkligen där hon är nu. Men dock tycker hon ju att det är tråkigt att hennes rumskamrat ska flytta nu.

Är en tant där som snart är 101 år gammal. Jag är riktigt imponerad av henne. Så klar i skallen, och riktigt bra hörsel och allt sånt. Hoppas jag blir så gammal, och har hälsan i behåll så som hon :D

Hade behövt fara in till Kalix imorgon på lunchen och lämna in nå papper till FK.

Suttit och funderat på det här med skolan. Ångrar som FAN att jag struntade i skolan dom 2 första åren på gymnasiet. Tyckte inte det var kul att gå till skolan. Vi hade noll sammanhållning i klassen. Sen när vi blev vänner, då vart det riktigt kul att vara i skolan. Synd att det tog 2 år.

Velar som fan när det gäller att välja utbildning. Helst av allt skulle jag vilja gå flera olika utbildningar. Förskollärare, jurist, socionom, sjuksköterska, barnmorska m.m. Men det går ju som inte ;P

Jag kan ändra mig från dag till dag. Fan vad svårt. Hmm..

Nå nu ska jag gå och ta tag i den där disken iaf.



 





 





 



Seriöst, hur bra är inte den här tjejen?! Och hon är ju inte gammal heller, 16 bast.




 





 


Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-01 @ 16:44:45 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Filmbloggen

Tack för att du deltog i min månadstävling, tyvärr vann du inte.. Men torka bort tårarna och tävla gärna på marstävlingen, där du kan vinna upp till 800kr på SF bio!

2009-03-01 @ 18:35:40
URL: http://www.filmbloggen.devote.se
Postat av: Millah

Det vet du tyvärr ingenting om. Så ganska lågt att dra upp saker hela tin du int vet nånting om.



Men bra att du också inser att du var jävligt respektlös i ditt inlägg!

2009-03-01 @ 21:54:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0