Det blir ingen sommar

Jag blir så less..Det snöar!

Igår när jag slutade jobbet så skrev mamma ett sms och frågade om jag ville komma till henne och äta korvsoppa. Och det ville jag, det är riktigt gott :)

Efter det for jag på ICA och handlade och hämtade ut mitt mineralpuder från SheerCover. En del tror att SheerCover är billigare än i.d. Men det är det inte, det är dyrare. En förpackning med 9 g från i.d. kostar 400 kr. Och förpackningarna från SheerCover är på 4 g och kostar 200 kr. Så det blir alltså dyrare.

När jag kom hem la jag mig i sängen och vilade. Hade sån jäääkla huvudvärk så jag trodde jag skulle avlida. Somnade och sov ca 1 ½ timme. När klockan ringde kl 20.00 tog jag på mig träningskläderna och for till sporthallen eftersom vi hade boxning 20.30. Fan vad jobbigt det var. Vi har ju inte tränat på 2 veckor. Och jag som hade träningvärk i bröstmusklerna efter bänkpressen höll ju på att dö när vi skulle göra typ 50 armhävningar haha. Och sjukt många sit-ups fick vi göra också. Och en jävla massa löpning runt, runt, runt. Träningen är 1 ½ timme, men de kändes fan som 5 timmar!

När träningen slutade for jag till Uggle för att hämta några philadelphia bullar som jag tänkte bjuda mina kollegor på. Men tror ni inte grisjäveln har ätit upp alla. 48 bullar tog slut på 1 ½ dag. Det är ju sjukligt.

For iaf hem och lagade köttfärssås och spagetti så jag hade lunch till idag. Sen gick jag och duschade. Klockan var väl strax efter 12 när jag la mig i sängen. Kollade klart en film jag började se i förrgår. Sen pratade jag med Linus också. Otroligt att han hörde av sig. Hans flickvän vill inte att han ska prata eller umgås med mig eftersom vi varit tillsammans förut. Men hallå, det var typ nån vecka bara, sen ville jag inge mer för jag hade inga känslor, vi var mer som vänner. Plus att jag ville ha tillbaka Jonny. Så skärpning nu Linus, jag vet att du läser det här, ta ett snacka med flickvännen nu.

Tror jag har fått en muskelbristning i min vänstra arm. Kan fasen knappt röra den, gör svin ont. Fick ont i söndags när vi var på gymmet och pumpade. Och nu är de typ olidligt. Kommer ju knappast kunna fara på träningen ikväll.

Vet inte riktigt vad det var med baby igår. Han var hur gulligt som helst. Kom med massa kärleksförklaringar hela tiden. Man blev typ tårögd ;) Saknar dig!


Nu ska jag gå ett varv här och se om de är nå roligt folk.

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-10 @ 10:37:57 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, visst är man less på snön! :)

2009-03-10 @ 13:15:18
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0