090602

Idag begravs A, och jag förväntas vara där. Men det känns inte rätt. Vet att J skulle söka tröst hos mig. Och jag varken vill eller kan ge det. Lär bli sura miner, men det kan jag inte göra något åt.

Har ringt och bokat tid för att ta bort mina födelsemärken, men fick inte tid förrän 2 juli. Typiskt. Aja, hoppas dom inte kommer tillbaka den här gången iaf.

Vaknade inatt av att någon stod i mitt rum och pratade med mig. Men jag trodde att jag drömde så jag fortsatte sova haha.

Igår duschade jag för första gången med hårförlängning. Och jag säger bara shit pommes, vad tungt det blev haha. Tidigare har jag bara haft förlängning med clips, så jag har ju aldrig duschat med det. Nu har jag tränsförlängning med microringar. Tog ju en evighet att torka det sen också.

Innan det var jag på gymmet med mami. Var inte så mycket folk, så det var skönt. Då slipper man stå i en evighet och vänta på att grejerna ska bli lediga.

Ikväll är det handledarkurs så då slutar jag tidigast 20.00. Så det lär ju inte bli någon träning ikväll. Är alltid helt död efter dom här dagarna.

Skulle behöva ta mig till Alko. Är ju krogfesten på fredag, och vi ska ut :) Hoppas det blir lika skoj som förra året! Då var det galet mycket folk, och jag hade grymt kul :)

Nåja, nu ska jag gå och skicka iväg nå fax..


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-06-02 @ 09:59:02 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0