100914

Jag har alltid tänkt "gud vad mysigt att vara gravid". Nu tänker jag "jag ska aldrig mer bli gravid!"

Just nu är det inte det minsta mysigt. Har fått spy upp både frukosten och lunchen. Man mår illa hela tiden. Metall smak i munnen. Man sväller som en ballong. Har ont i ryggen och bäckenet, så ibland kan man knappt gå. Ja, listan kan göras lång. Självklart är allt värt det i slutändan, men just nu är det inte alls kul.

Gjorde iaf egen pizzasallad igår och den blev sjukt god. Till den åt vi pastagratäng. Idag blir det nog fiskpinnar, potatis och skarpsås.

Sen är det ju idol, och idag är det från Luleå. Hört rykten om att det var någon från Kalix som sökte, så vi får väl se. I november är det ju fredagsfinal i Luleå också. Jag föreslog åt Janne att vi skulle fara dit och bo på hotell hela helgen och gå och se idol. Men det förslaget gillade han inte, för det kostar samma som att åka utomlands. Vi har ju pratat om att åka på en resa, men ingen av oss kan ju ta ledigt en hel vecka och vi har ingen hundvakt heller. Så den där utlandsresan får nog vänta.

Nåja, nu ska jag fortsätta jobba.


Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-09-14 @ 12:34:00 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0