101022

Goddag!

Fick en chock imorse när jag klev upp och såg att det var över 7 grader kallt ute. Har hösten gått över till vinter nu?

Fredag idag och det är ju alltid lika skönt! Skulle egentligen jobba till 16.30 idag, men jag får sluta 14.00. Dom senaste 2-3 veckorna har jag nog inte jobbat mer än 2-3 fulla dagar :P

Köpte faktiskt en blomma till min kollega idag för att visa att jag uppskattar allt hon gör för mig. Hon blev väldigt glad.

Om bilen är ledig när jag slutar så ska jag nog åka till Haparanda och kolla efter en jacka så jag slipper frysa ihjäl. Den jag beställde var ju fasen figursydd, så jag skulle inte kunna ha den hela graviditeten. Och så var den ganska smal över axlarna. Så jag skickar tillbaka den.

Just ja. Jag var ju till optikern imorse. Min syn har försämrats med nästan 100 % på 4 år. Ska ju behålla mina bågar, men bara byte av glasen kostar ju 1525 kr. Tur att jag har en rik far ;)

Nåja, nu ska jag ringa min far och höra om bilen.


Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-10-22 @ 13:33:00 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0