101019

Hej hopp!

Förra veckan provade jag min vinterjacka. Fick inte igen den, precis som jag trodde. Bebisen tar för mycket plats. Så jag fick beställa en ny. Stod att den skulle komma igår, men den har inte kommit :S Hoppas den kommer idag! Tog extra stor storlek så det finns plats för magen att växa :P

Sitter på jobbet nu. Slutar kl 16 så det är ca 45 min kvar. Tiden har gått extremt sakta idag och jag är riktigt trött.

Köpte blutsaft tidigare som jag drack varje dag i ca en vecka, och blev faktiskt piggare. Men sen börja jag glömma bort att ta den, så jag måste skärpa mig med det. Synd bara att det är så himla äckligt!

Har även beställt tabletter som innehåller omega-3 och 6, eftersom jag inte ens tål lukten av fisk just nu. Jag gör allt för att bebisen ska må bra ;)

Förresten så har jag sett att en del börjar fota magen redan i vecka 6. Jag är i vecka 18 och har inte tagit en enda bild på magen ännu. Kanske börjar bli dags? :P

Nä nu har jag inget mer att skriva om, så jag ska fortsätta kolla runt överallt och ingenstans.


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-10-19 @ 15:16:16 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0