101011

Halloj!

Har haft en riktigt skön helg! Skulle jobbat till 16 på fredagen, men fick sluta 13.10. Liiite skönt. Jag och Janne for då och handlade på coop, sen hem och vila ett tag. Sen lagade vi världens godaste tacopaj. Janne sa "det här var nog den godaste paj jag någonsin ätit" och jag håller med. Jag brukar annars inte vara så förtjust i paj, men i det här receptet skulle man ha bakpulver i degen så den vart inte så där hård och torr. Nåja, supergod var den iaf!

Sen såg vi såklart idol. Har ingen direkt favorit ännu, men jag gillar Geir och Daniel, även om Geir känns ganska gammal.

På lördagen cyklade vi till stan och kikade i nå affärer och så fikade vi i Gallerian. Skönt att ta sig ut och göra något annat än att bara sitta hemma.

Igår gjorde vi inte något speciellt. Jeppe kom och ska vara hos oss till på onsdag för han ska plugga till körkortet. Förra veckan satte vi ner gästsängen i källaren eftersom den inte används av någon annan än Zelda, och dagen efter ringer han och säger att han ska komma. Så då var det bara bära upp sängen igen :P

Har ringt och fått mig en tid hos optikern också. Tycker inte att mina glasögon hjälper så mycket nå mer så jag ska kolla om synen blivit sämre. Och om det är så så får dom byta glas i bågarna jag har. Tycker det är så svårt att hitta nå bågar jag gillar. För någon månad sen beställde jag hem 6 st provbågar från favoptic, men dom var jätte plastiga och inte alls fina. Så jag byter bara glas om det behövs.

Nu kom Agneta med sockerkaka och citronvatten åt mig, så nu ska jag fika.


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-10-11 @ 14:40:32 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0